APIE JAGUAR

C-X75 – PAŽANGIAUSIAS JAGUAR KADA NORS SUKURTAS AUTOMOBILIS

„Jaguar“ 2010 metais pirmą kartą pristačius „C-X75“, prasidėjo naujas dvejus metus trukęs inovacijų ir technologijų pažangos etapas, per kurį automobilio dizaino koncepcija virto visiškai veikiančiu prototipu.

Per šį neįtikėtinai trumpą laiką „Jaguar“ ir jos plėtros partneris „Williams Advanced Engineering“ sukūrė visais keturiais ratais varomą, prie elektros tinklo jungiamą hibridinį elektrinį automobilį (angl. Plug-in Parallel Hybrid Electric Vehicle, PHEV) su didžiausios specifinės galios varikliu ir pirmąja „Jaguar“ suprojektuota važiuokle su anglies pluošto monokoku.

Nors, atsižvelgiant į pasaulinę ekonomikos situaciją, 2012 metais buvo nuspręsta atsisakyti „C-X75“ gamybos, niekam nekilo abejonių, kad šis modelis puikiai parodo „Jaguar“ aukščiausio lygio patirtį lengvųjų automobilių gamyboje. Be to, jį galima naudoti bandymams, atliekant pažangius didelio našumo ir mažos taršos pavaros sistemų tyrimus.

Svarbūs rezultatai, gauti sukūrus „C-X75“ prototipus, įskaitant pažangiausias hibridines technologijas, anglies pluošto kompozicines medžiagas ir pažangius dizaino sprendimus, pirmąkart pristatytus bendradarbiaujant su „Williams Advanced Engineering“, bus panaudoti kitose „Jaguar“ vykdomų mokslinių tyrimų ir plėtros srityse, kuriant būsimus produktus ir naujos kartos inžinerinius sprendimus.

„Koncepcija „C-X75“ yra „Jaguar“ kompetencijos įrodymas inžinerijos ir dizaino srityje. Tai, be abejonės, greičiausia pasaulyje bandomoji transporto priemonė, leidžianti išbandyti pažangiausias pasaulyje technologijas. Automobilyje dera išskirtinė hibridinė pavaros sistema ir neprilygstamas našumas. „Jaguar“ visada siekia kurti ateities automobilius, o tokie projektai kaip „C-X75“ leidžia pakloti pamatus naujos kartos „Jaguar“ inovacijoms.“ (Adrian Hallmark, pasaulinio prekių ženklo „Jaguar“ vadovas)

Didžiausias galios ir sukimo momento tankis

Automobilio „C-X75“ kombinuotoji išėjimo galia viršija 850 bhp, o sukimo momentas siekia 1000 Nm. Tai pasiekti leido pažangi, „Formulės-1“ įkvėpta 1,6 l darbinio tūrio keturių cilindrų jėgainė su turbokompresoriumi ir pūstuvu, generuojanti 502 bhp naudingąją variklio galią esant 10 000 apsisukimų per minutę.

Ji yra derinama su didžiausio sukimo momento ir galios tankio elektros varikliais, generuojančiais dar 390 AG. „C-X75“ įrengtas PHEV tipo automobiliams skirtas akumuliatorius, nuolat tiekiantis didžiausią nei kada nors anksčiau galią, t. y. daugiau nei 300 kW per visą įkrovos langą.

Automobilis nuo 0 iki 100 mph įsibėgėja per mažiau nei šešias sekundes – tai užtikrina pažangi 7 pavarų pusiau automatinė transmisija, leidžianti perjungti pavaras greičiau nei per 200 milisekundžių. Pirmasis automobilio „C-X75“ prototipas bandymų metu be vargo viršijo 200 mph greitį. Teoriškai automobiliui yra nustatyta didžiausia 220 mph greičio riba.

Atlenkiamas oro aptakas ir aerodinaminis dugno dizainas sukuria didesnę nei 200 kg spaudimo jėgą važiuojant 200 mph greičiu, o aktyviosios sistemos, esant dideliam greičiui, padidina automobilio stabilumą.

Itin mažas išmetamų teršalų kiekis ir grynasis elektrinis režimas

Automobilyje „C-X75“ yra įtaisytas PHEV tipo automobiliams skirtas akumuliatorius, kurio techninės savybės pranoksta visų kada nors buvusių ir esamų akumuliatorių savybes, taigi šiuo automobiliu grynuoju elektriniu režimu nuvažiuosite 60 km, o jo išmetamų teršalų kiekis bus mažesnis nei 89 g/km.

„C-X75“ kūrimo projektas leidžia „Jaguar“ didžiuotis svarbiausiojo Jungtinės Karalystės investuotojo į pažangias technologijas statusu. Koncepcijos „C-X75“ rezultatai, ypač pažangiosios pavaros sistemos technologijos ir lengvos kompozicinės medžiagos, rodo neprilygstamą „Jaguar“ techninę kompetenciją kuriant ir gaminant pažangiausius automobilius.

„C-X75“ pranoksta visas galios, našumo ir degalų naudojimo efektyvumo ribas.

Žiūrėti fimą YouTube

Ar galėtumėte padėti mums tobulinti savo puslapį, atsakę į trumpą klausimyną?

Jaguar F-Type Convertible

500 characters-left

Ačiū už atsakymus. Jūsų nuomonė mums labai svarbi.

Jei norėtumėte, jog su Jumis susisiektumėme, palikite savo kontaktus. Jūsų duomenys yra konfidencialūs, jais nebus dalinamasi su jokiomis trečiosiomis šalimis.