F-TYPE

ABSOLIUTUS VAIRAVIMO MALONUMAS

F-TYPE dinaminės ypatybės

F-TYPE įkūnyja variklių galios derinį su pažangiomis Jaguar dinaminėmis technologijomis. Kartu jie sukuria unikalią vairavimo patirties visumą.

KVAPĄ GNIAUŽIANTI GALIA

Kiekvieno F-TYPE plakančioje širdyje yra galingas kompresorinis variklis: 3.0 V6 340AG, 3.0 V6 380AG, 5.0 V8 495AG arba 5.0 V8 550AG. Kiekvienas aprūpintas Roots tipo kompresoriais, sumontuotais „V“ variklio viršuje, išlaikant jo kompaktinius matmenis. Jaguar yra mechaninio pripūtimo technologijų lyderis. Jos leidžia tolygų galios tiekimą ir stiprią trauką bet kuriame variklio sūkių diapazone, sumažinant laiko tarpą tarp vairuotojo galios pareikalavimo ir variklio atsako.

Sportinio automobilio garsas

F-TYPE sportiška dujų išmetimo sistema skleidžia raiškų garsą nuo pat variklio užvedimo, kartu su kylančiais sūkiais žadėdama lenktyninio automobilio inspiruotą crescendo. Aktyvi sportiška išmetimo sistema yra bazinėje F-TYPE S įrangoje, o F-TYPE atveju siūloma kaip papildoma įranga. Sistemoje yra aktyvūs vožtuvai, kurie sportiško važiavimo metu atsidaro, leisdami išmetamosioms dujoms veržtis tiesesniu keliu, taip sukuriant gilų, dramatišką gaudesį.

Galima rinktis ir valdomą, aktyvią išmetimo sistemą, kuri leidžia tiesioginę kontrolę ir dar labiau padidina vairuotojo įtaką. Aktyvi sistema yra papildomai siūloma F-TYPE bei F-TYPE S modeliuose ir yra standartinėje F-TYPE R įrangoje.

8 LAIPSNIŲ TRANSMISIJA

F-TYPE „Quickshift“ automatinė transmisija veikia greitai ir tolygiai. Aštuonios, nedideliais intervalais išdėstytos pavaros leidžia varikliui veikti pačiame efektyviausiame diapazone. Transmisijos kontrolės sistema yra išmani ir prisitaikanti. Ji stebi važiavimo situaciją, derina su vairuotojo išreiškiamais poreikiais ir kuria tikrą dinamiško vairavimo patirtį. Išmanios ir prisitaikančios programos automatiškai modifikuoja pavarų jungimo strategiją, užtikrindamos, kad kiekvienai situacijai bus parinkta tinkama pavara.

AkTyVi Aerodinamika

Aerodinaminės galimybės yra nepastebimai integruotos į F-TYPE kėbulą. Priekinis aptakas koreguoja oro srautą po automobilio dugnu ir tolygiai paskirsto tekantį orą, esant mažesniam greičiui. Pakeliamas galinis aptakas pakyla, pasiekus didesnį greitį ir aerodinaminio kėlimo efektą sumažina iki 120 kilogramų.

Priekinis oro nukreipiklis

pakeliamas galinis aptakas

važiuoklė

Aliumininis F-TYPE kėbulas sukuria nepaprastai stabilų pagrindą iš kaltinio aliuminio sukonstruotai dvigubų svirčių pakabai, užtikrinančiai automobilio kontrolę. Amortizatorių charakteristikas optimizavus geriausiai dinamikos ir rafinuotumo partnerystei, pakaba suteikia tobulą valdymo, manevringumo ir poūčio derinį.

F-TYPE S, F-TYPE V8 S ir F-TYPE R modeliuose prisitaikantys amortizatoriai 100 kartų per sekundę įvertina kėbulo judėjimą ir pasvirimo kampus, atitinkamai keisdami veikimo charakteristikas. Sistema pagerina valdymą bei manevringumą ir suteikia galimybę greitai nustatyti bei reaguoti į kritines vairavimo sąlygas ar vairuotojo poreikius. Tai pasiekiama, pasitelkiant visą eilę automobilyje išdėstytų jutiklių, nustatančių kėbulo vertikalaus ir išilginio judėjimo bei pasvyrimo kampus. Vairo pozicija yra nustatoma 500 kartų per sekundę, padedant sistemai iš anksto nuspėti kėbulo pasvyrimo kampą. Tuomet kiekvieno amortizatoriaus standumas individualiai keičiamas, palaikant kontrolę, stabilumą ir manevringumą.

DIFFERENcialas ir stabdžiai

Sukimo momento nukreipimas

F-TYPE R siūlo nepalyginamą vatravimo, sukibimo ir kontrolės lygį. Kasdienis naudingumas yra neatsiejamai susijęs su visiškai sportinio automobilio charakteriu, pabrėžiant didesnį manevringumą, azartą ir aštresnį temperamentą.

F-TYPE R prašosi entuziastingo vairavimo. Jo sukimo momento nukreipimo technologija posūkyje užtikrina kontroliuojamą vidinio galinio rato pristabdymą, tuo pat metu daugiau variklio galios perduodant išoriniam galiniam ratui. Taip pagerinamas automobilio valdymas, vairuotojui suteikiant dar dugiau pasitikėjimo. Sistema veikia kartu su F-TYPE R elektroniniu aktyviu diferencialu, padidinančiu kontrolę ir galimybes, įveikiant posūkius.

Anglies pluošto keramikos stabdžiai

Iš automobilių sporto technologijų perimti anglies pluošto keramikos stabdžiai papildomai siūlomi F-TYPE S, F-TYPE V8 S ir F-TYPE R versijoms. Tai yra visų laikų pati galingiausia stabdžių sistema, siūlyta serijiniuose Jaguar automobiliuose. Iškart atpažįstami dėl ryškiai geltonų stabdžių apkabų ir leidžiantys dar iki 21 kilogramo sumažinti nespyruokliuojamą masę, jie suteikia pranašumą tiek važiavimo kokybei, tiek valdymui. Sistema aprūpinta vientisomis apkabomis su 6 stabdžių cilindrais priekyje ir 4 cilindrais – gale.

Užtikrinantys didesnį atsparumą dėvėjimuisi ir ilgalaikes aukšto lygio charakteristikas net pačiomis sudėtingiausiomis sąlygomis, anglies pluošto keramikos stabdžiai buvo šimtus valandų bandomi įvairiose Europos lenktynių trasose. Ilgų ir trumpų bandymų kursai vykdyti Niurburgringo trasoje Vokietijoje, Rokinghemo trasoje Jungtinėje Karalystėje ir Fiorano žiede, Šiaurės Italijoje. Visos šios trasos vertinamos kaip itin reiklios stabdžių komponentams: anglies pluošto keramikos diskai bandymų metu įkaisdavo iki 600-900 laipsnių Celsijaus temperatūros. Anglies pluošto keramikos stabdžiai siūlomi tik su 20 colių diametro Storm ratlankiais.

PRISITAIKANTI DINAMIKA

Ši sistema instinktyviai modifikuoja automobilio atsaką į kelio sąlygas ir jūsų vairavimo stilių. Ji analizuoja greitėjimą ir stabdymą, įvažiavimą į posūkius, akceleratoriaus ir stabdžių pedalo veiklą, taip pat ir kelio apkrovą ir staigaus greitėjimo aktyvavimą. Tuomet rafinuota sistema parenka atitinkamą pavarų jungimo strategiją.

1. Greitai atleidus akceleratorių, nejungiama aukštesnė pavara.

2. Spontaniškas automobilio lėtėjimas verčia greitai jungti žemesnes pavaras, stiprinant stabdymą. Priekiniai amortizatoriai sustandėja, palaikydami kėbulo lygį.

3. Posūkių atpažinimas fiksuoja pavaras, posūkiuose išlaikant stabilumą. Posūkio išorėje esantys amortizatoriai sustandėja, mažindami kėbulo posvyrį.

4. Pavarų jungimo strategija prisitaiko, siekiant staigaus greitėjimo. Galiniai amortizatoriai sustandėja, kad palaikytų greitėjančio automobilio stabilumą.

Dinamiškas režimas

Dinamiškas režimas pakeičia automobilio programinę įrangą, paaštrindamas akceleratoriaus reakciją, padidindamas vairo rato perteikiamas reaktyvines jėgas, sustandindamas pakabą ir sumažindamas pavarų jungimo laiką bei perjungimui parinkdamas aukštesnius variklio sūkius. Kartu su konfigūruojamo apšvietimo sistema sportiškumas pabrėžiamas ir vizualiai, prietaisų skydelio, durų rankenėlių bei centrinės konsolės apšvietimo spalvą pakeičiant į raudoną.

Ar galėtumėte padėti mums tobulinti savo puslapį, atsakę į trumpą klausimyną?

Jaguar F-Type Convertible