UNIKALI VISŲ VARANČIŲJŲ RATŲ SISTEMA

PAŽANGIOJI „JAGUAR“ VISŲ VARANČIŲJŲ RATŲ SISTEMA

Prieš įdiegdami visų varančiųjų ratų technologiją savo automobiliuose, „Jaguar“ inžinieriai kruopščiai ištyrė visas rinkoje siūlomas sistemas. Nė viena jų neteikė to unikalaus pojūčio, kurio tikimasi iš „Jaguar“. Taigi buvo nuspręsta sukurti „Jaguar“ visų varančiųjų ratų sistemą su Intelligent Driveline Dynamics funkcija.

IDD

UNIKALI INTELLIGENT DRIVELINE DYNAMICS funkcija (IDD)

Išskirtinai pajėgi „Jaguar“ visų varančiųjų ratų sistema įrengta populiariuosiuose F-TYPE, apdovanojimų pelniusiuose XF ir XE sedanuose ir funkcionaliuose „Jaguar“ sportiniuose visureigiuose F-PACE. Sistema suprojektuota siekiant sustiprinti pojūtį, kad vairuojate funkcionalų automobilį bet kokiomis oro sąlygomis ir važiuojant bet kokia kelio danga. Visų varančiųjų ratų sistema su IDD funkcija pasižymi dviem savybėmis, kurios išskiria ją iš kitų tokio tipo sistemų.

SUKIMO MOMENTAS, PRIKLAUSANTIS NUO JŪSŲ POREIKIŲ

SUKIMO MOMENTAS, PRIKLAUSANTIS NUO JŪSŲ POREIKIŲ

Sklandaus „Jaguar“ automobilių valdymo pagrindas – tai dinamiškas pojūtis, kad vairuojate automobilį, varomą galiniais ratais. Šis pojūtis išlaikomas su „Jaguar“ visų varančiųjų ratų sistema su IDD funkcija nukreipiant daugiau galios į galinius ratus. Važiuojant įprastinėmis sąlygomis, 90 procentų galios nukreipiama į galinius ratus, tačiau norint išnaudoti visas greitėjimo galimybes esant sausam paviršiui, į galinius ratus gali būti nukreipiama ir 100 procentų galios. Sistemai nustačius, kad priekiniams ratams reikalingas didesnis sukimo momentas, ji į juos nukreipia būtent tiek galios, kiek šios reikia sukibimui užtikrinti, išlaikant automobilio funkcionalumą. Kai važiavimo sąlygos vėl tampa normalios, sukimo momentas nukreipiamas į galinius ratus.

NE REAKTYVI, O INTUITYVI

Skirtingai nuo kitų visų varančiųjų ratų sistemų, „Jaguar“ sistemoje integruota IDD funkcija iš anksto numato sukibimo mažėjimą, o ne tik reaguoja į pasikeitusias važiavimo sąlygas. Sistemai nustačius, kad sukibimas gali sumažėti, ji paskirsto sukimo momentą į ratus, kurių sukibimas su kelio paviršiumi yra geresnis, ir taip užtikrina nepertraukiamą vairavimo malonumą.
„Jaguar“ visų varančiųjų ratų sistema su IDD funkcija yra vienintelė tokio tipo sistema, garantuojanti didesnį stabilumą, patikimumą ir sklandų valdymą bet kokiomis sąlygomis.

AKIMIRKSNIU

AKIMIRKSNIU

„Jaguar“ visų varančiųjų ratų sistema su IDD funkcija visada aktyvi, taigi fiksuoja visas automobilį veikiančias jėgas. Ji nuolat stebi kiekvieno rato sukimosi greitį ir sukibimą, pakabą, valdymo mechanizmus, stabdžius ir variklio sukimo momentą, fiksuodama duomenis 100 kartų per sekundę. IDD funkcija pagrįsta pažangiais algoritmais, kurie pagal visą surinktą informaciją iš anksto nustato, ar automobilio ratų sukibimas su kelio danga gali sumažėti ir kurio rato ar ratų sukibimas sumažės. Dar prieš prarandant sukibimą su kelio paviršiumi, galia nukreipiama į ratus, kurių sukibimas yra geresnis, ir taip akimirksniu ir be didesnių pastangų užtikrinamas automobilio stabilumas.

ELEKTROHIDRAULINĖS TECHNOLOGIJOS

ELEKTROHIDRAULINĖS TECHNOLOGIJOS

Sukimo momentui nukreipti nuo vienos ašies į kitą sistemoje naudojama elektrohidraulinė tepalu ištepta daugiadiskė sankaba, valdoma išcentrine elektrohidrauline pavara. Veikdamos kartu šios technologijos vos per 100 milisekundžių nukreipia reikalingą sukimo momento kiekį į atitinkamus ratus. Pakanka vos 165 milisekundžių tam, kad 100 procentų galios būtų sklandžiai nukreipta nuo galinių ratų į priekinius. Vairuotojas pastebės tik išskirtines automobilio valdymo savybes tokiomis sąlygomis, kurios atrodytų sudėtingos vairuojant kitų gamintojų automobilius. Dar vienas hidraulinės sistemos privalumas yra tai, kad ji lėčiau dėvisi, taigi jai reikia mažiau priežiūros nei kitoms sistemoms.

VISIŠKAI INTEGRUOTOS SISTEMOS

VISIŠKAI INTEGRUOTOS SISTEMOS

„Jaguar“ visų varančiųjų ratų sistema su IDD funkcija nėra atskirta nuo kitų sistemų. Ji yra visiškai integruota su kitomis automobilyje įdiegtomis sistemomis, užtikrinančiomis stabilumą ir sukibimą su kelio paviršiumi, įskaitant ABS, elektroninę stabilumo užtikrinimo programą ir sukimo momento nukreipimo stabdant sistemą. Ši sistema pasitelkia ir kitų sistemų funkcijas tuomet, kai to reikia, užtikrindama, kad automobilis tinkamai reaguos į visus vairuotojo veiksmus.

SISTEMA „ADAPTIVE SURFACE RESPONSE“

„Jaguar“ sukūrė papildomą technologiją, veikiančią kartu su jos IDD sistema. Sistema „Adaptive Surface Response“ sukurta taip, kad atskirtų mažu sukibimu pasižyminčius paviršius, pavyzdžiui, purvą, ledą, žvyrą ir sniegą, ir nepriekaištingai paskirstytų sukimo momentą, atsižvelgdama į vairavimo sąlygas.

„Jaguar“ sedanuose XF ir XE su visų varančiųjų ratų sistema automatiškai perjungiami du programos režimai, skirti skirtingiems kelio paviršiams. Sportiniuose visureigiuose F-PACE su visų varančiųjų ratų sistema įdiegtas trečiasis režimas, užtikrinantis optimalų ratų sukibimą su storu sniego ar žvyro sluoksniu. Sistema „Adaptive Surface Response“ parinks geriausią sprendimo variantą, leisiantį Jums judėti pirmyn, nepriklausomai nuo kelio dangos.

PIRMAUJANTI VISŲ VARANČIŲJŲ RATŲ SISTEMA

funkcionaliems automobiliams ir nuolat reaguotų į besikeičiančias sąlygas bei užtikrintų optimalią pusiausvyrą tarp sukibimo ir įspūdingo važiavimo pojūčio. Lengva ir mažai priežiūros reikalaujanti technologija garantuoja galinių varančiųjų ratų sistemos veiksmingumą, važiuojant normaliomis sąlygomis, ir visų varančiųjų ratų sistemos stabilumą, kai to reikia. Sistema gali ne tik iš anksto numatyti, bet ir užkirsti kelią galimam sukibimo su kelio danga praradimui, nes efektyvus automobilio valdymas yra svarbiausia. Tam „Jaguar“ visada skyrė daugiausia dėmesio.

Ar galėtumėte padėti mums tobulinti savo puslapį, atsakę į trumpą klausimyną?

Jaguar F-Type Convertible

500 characters-left

Ačiū už atsakymus. Jūsų nuomonė mums labai svarbi.

Jei norėtumėte, jog su Jumis susisiektumėme, palikite savo kontaktus. Jūsų duomenys yra konfidencialūs, jais nebus dalinamasi su jokiomis trečiosiomis šalimis.