"Jaguar” hibridinis miesto visureigis

"Jaguar” hibridinis miesto visureigis

Pakanka vieno žvilgsnio, kad imtum jais žavėtis. E-PACE yra pirmasis "Jaguar" kompaktiškas miesto visureigis, o F-PACE modelis išsiskiria sportišku valdymu ir praktiškumu. Gamintojo siūlomi hibridiniai SUV automobiliai išsaugo prekių ženklo paveldą. Be to, siūloma iš tinklo įkraunama hibridinė pavara (angl. Plug-in hybrid electric vehicle, PHEV), kuri nurodo bendrovės "Jaguar" pasirinktą judėjimo kryptį. Sužinokite, kuo skiriasi E-PACE ir F-PACE modeliai.

JAUNAIS JAGUAR F-PACE

JAUNAIS JAGUAR F-PACE

Mūsu luksusa sportiskais plug-in hibrīda SUV piedāvā unikālu efektivitātes, praktiskuma, valdzinoša dizaina un sportiskas vadāmības apvienojumu.
JAGUAR E‑PACE

JAGUAR E‑PACE

Visi iš tinklo įkraunamos hibridinės pavaros privalumai kartu su kompaktiško visureigio kėbulo pranašumais. "Jaguar E-PACE" taip pat yra unikalus stiliaus, praktiškumo ir puikaus valdymo derinys.

"Jaguar" hibridiniai miesto visureigiai

"Jaguar" siūlo du miesto visureigius su hibridine pavara. Tai kompaktiškas E-PACE ir didesnis F-PACE. Kuris "Jaguar" Jums bus geresnis? Įsidėmėkite abiejų modelių ypatybes ir išsirinkite, ko Jums reikia.

"Jaguar E-PACE" – idealus mieste

"Jaguar E-PACE" yra pirmasis kompaktiškas miesto visureigis šios markės istorijoje. Natūrali jo buveinė yra miesto džiunglės, tačiau dėl įspūdingos, palyginti su konkurentų, salono erdvės ir patikimo valdymo šiuo automobiliu galima drąsiai leistis į ilgas malonias keliones. Dėl daugybės stilistinių aliuzijų į sportinį F-TYPE šis modelis atrodo itin grobuoniškai. Jis komplektuojamas su nuostabių vairavimo pojūčių suteikiančiais galingais varikliais.

Po variklio gaubtu gali būti montuojamos jėgainės su švelniojo hibrido sistema (angl. mild hybrid electric vehicle, MHEV), kurioje naudojamas 2 litrų darbinio tūrio variklis bei visų varomųjų ratų sistema. Siūlomi keleto konfigūracijų benzininiai varikliai: 200, 249 ar 300 AG galios. Dyzelinių motorų gerbėjai gali rinktis 163 AG arba 204 AG galios versijas. Bazinė automobilio versija turi 1,5 litro darbinio tūrio benzininį variklį, kurio galia perduodama priekiniams varantiesiems ratams.

Taip pat galima rinktis iš tinklo įkraunamą hibridinį (PHEV) E-PACE. Jo galios sistemoje veikia 3 cilindrų 1,5 litro darbinio tūrio benzininis motoras. Bendra sistemos galia siekia 309 AG, kuri virsta įsibėgėjimu iki 100 km/val. greičio per 6,5 sek., o vidutinės degalų sąnaudos siekia 2 litrus 100 kilometrų. Vien elektros energija nuvažiuojamas atstumas yra maždaug 55 km.

"Jaguar F-PACE" – dinamiškas ir stilingas

F-PACE yra dinamiškiausias miesto visureigis "Jaguar" modelių gamoje. Raumeningas šio automobilio siluetas išskiria jį iš konkuruojančių modelių – kuriant jo dizainą nė kiek nepaaukota klasikinės "Jaguar" elegancijos. Automobilis gali sėkmingai atlikti reprezentacinį vaidmenį. F‐PACE taip pat gali būti komplektuojamas su hibridine pavara.

Benzininių variklių mėgėjai įvertins ypač galingą P400 MHEV versiją, po kurios variklio dangčiu darbuojasi 6 cilindrų 400 AG galios motoras. Greta to siūlomos švelniojo hibrido pavaros su dyzeliniais varikliais: D165 MHEV, D200 MHEV ir D300 MHEV. Taip pat galima rinktis iš tinklo įkraunamo hibrido (PHEV) variantą P400e, kurio bendroji galia siekia 404 AG. Šioje sistemoje su elektros varikliu montuojama 2 litrų benzininė jėgainė. Automobilis iki 100 km/val. greičio įsibėgėja per 5,4 sek., o vidutinės degalų sąnaudos siekia 2,4 litro 100 km. Vien elektros režimu jis gali nuvažiuoti maždaug 53 km.

Dėl naudojamų hibridinės pavaros technologijų (MHEV ir PHEV) "Jaguar" tampa dar patrauklesnis. Tai ne tik galingos, bet ir ekonomiškos bei aplinką tausojančios transporto priemonės, kuriose dera stilius, grožis ir praktiškumas.

Kodėl turėtumėte pirkti hibridinį miesto visureigį?

Miesto visureigiai, arba vadinamieji SUV modeliai, tampa vis populiaresni ir tarp prabangos prekių ženklų vartotojų. Tai lemia labai paprastas faktas – tokios transporto priemonės yra universalios ir puikiai atstoja reprezentacinius ar šeimos automobilius, o prireikus jomis galima nusukti nuo asfalto ir leistis į nesudėtingą bekelę. Vis dėlto kai kurie modeliai nesuteikia emocijų, kurių daugelis vairuotojų tikisi iš automobilio. Tačiau to tikrai negalima pasakyti apie "Jaguar" miesto visureigius, turinčius charakteringas prekių ženklo savybes. Nepaisant praktiškos išorės ir erdvaus salono, šie automobiliai vis dar išsiskiria dideliu našumu bei puikiu valdymu.

Svarbu ir tai, kad "Jaguar" neignoruoja aplinkos apsaugos. E-PACE ir F-PACE visureigiai siūlomi su hibridinėmis pavaromis – tiek MHEV (miesto visureigis su švelniojo hibrido sistema), tiek PHEV (iš tinklo įkraunamas hibridinis miesto visureigis).

Pirmiausia, hibridinis visureigis reiškia geresnes charakteristikas ir rafinuotesnį važiavimą nedidinant degalų sąnaudų. Jis taip pat užtikrina didelį kelionės komfortą visai šeimai net ir per tolimiausias išvykas. Be to, hibridinė pavara yra susijusi su aplinkos tausojimu. Šio tipo automobiliai į atmosferą išmeta mažiau šiltnamio efektą sukeliančių dujų, o tai tiesiogiai reiškia geresnę oro kokybę. Tai ypač pasakytina apie PHEV miesto visureigius, kurie nedidelius atstumus leidžia važiuoti nulinės emisijos režimu – naudojant tik elektros variklį. Šis būdas idealiai tinka, pavyzdžiui, kasdien keliaujant į darbą ir atgal.

Visureigiai E-PACE ir F-PACE taip pat skelbia būsimus pokyčius. Artimiausiais metais "Jaguar" taps išskirtinai elektromobilių prekių ženklu. Pirmasis toks modelis – miesto visureigis I-PACE, kuriame dera sportinio ir šeimos automobilio savybės.

Kam skirti "Jaguar" miesto visureigiai?

"Jaguar" gali didžiuotis ilga lojalių klientų visame pasaulyje istorija. Jie vertina automobilius su šokančios laukinės katės logotipu dėl unikalaus, tipiškai britiško dizaino – klasikinės elegancijos ir sportiškų akcentų derinio. Taip pat šie automobiliai mėgstami dėl nepriekaištingo valdymo, įspūdingo salono ir vairavimo malonumo. Naujausi miesto visureigiai puikiai atitinka šį aprašą.

Šie automobiliai yra idealus variantas žmonėms, kurie ieško aukščiausios kokybės transporto priemonių ir mėgsta originalumą. Gatvėse akį rėžia panašių automobilių gausa, tad važiuodami "Jaguar" galite skoningai išsiskirti iš minios. Hibridinių visureigių išorės ir salono dizainą neabejotinai įvertins tie, kas mėgsta gražius daiktus.

Atminkite, kad renkantis "Jaguar" visureigį Jums nereikia leistis į kompromisus dėl praktiškumo ir funkcionalumo. Šios transporto priemonės išsiskiria patogiu ir erdviu salonu bei talpia bagažine, į kurią galima sudėti visos savaitės pirkinius ar atostogų kelionės bagažą. Be to, šie automobiliai užtikrina itin aukštą vairuotojo ir keleivių saugumo lygį. Ar automobilių aistros ir funkcionalumo derinys kasdieniame gyvenime neskamba it viliojantis pasiūlymas?

Skirtumai tarp PHEV ir MHEV hibridų

Kaip jau minėta, "Jaguar" visureigiuose diegiamos dviejų tipų hibridinės pavaros. Tai MHEV ir PHEV versijos. Kas būdinga šioms sistemoms?

MHEV (angl. mild hybrid electric vehicle) tradiciškai vadinama švelniąja hibridine sistema. Ją sudaro vidaus degimo variklis, nedidelis elektros motoras, kuris dažniausiai integruotas su starteriu-generatoriumi ir papildoma nedidelės talpos baterija. Šios elektrinės jėgainės paskirtis – tik palaikyti vidaus degimo variklį pagreitėjant ir riedant laisvąja eiga. Važiuoti elektros režimu tokiu automobiliu negalima. Tačiau šis technologinis sprendimas leidžia sumažinti degalų sąnaudas ir anglies dioksido išmetimą. Vairuotojo požiūriu, MHEV sistema veikia panašiai kaip "Start / Stop" sistemos, tik yra našesnė.

PHEV (angl. plug-in hybrid electric vehicle) yra hibridinis automobilis, kurį galima įkrauti iš kištukinio lizdo, naudojant kištuką. Jame sumontuotas elektros variklis ir baterija, leidžianti važiuoti elektros energijos režimu neišmetant jokių išlakų. Tačiau, norint tai padaryti, prieš kelionę reikia įkrauti bateriją. Tiesa, baterija bus šiek tiek įkraunama ir per pačią kelionę – kaip ir klasikiniuose hibridiniuose modeliuose, šį procesą užtikrina stabdymo energijos regeneravimo sistema. Tokių modelių vien elektra įveikiamas atstumas paprastai siekia keliasdešimt kilometrų ir yra visiškai pakankamas, pavyzdžiui, kasdien važinėti į darbą ir atgal. Pasibaigus elektros energijai, toliau galite judėti naudodamiesi vidaus degimo varikliu. Prireikus taip pat galite pasitelkti abu variklius ir taip išnaudoti visą hibridinės sistemos galios potencialą. Šis sprendimas panašus į tradicinių hibridinių modelių pavaras, kurios neįkraunamos iš kištukinio lizdo. Jos taip pat leidžia šiek tiek nuvažiuoti vien elektros režimu, bet tai būna vos keletas kilometrų.

Dažnai užduodami klausimai

OTWÓRZ

Ar ekonomiškai apsimoka pirkti hibridinį miesto visureigį?

Ar hibridinio automobilio aptarnavimo kaštai didesni nei tradicinio automobilio?

Kokią hibridinę sistemą geriausia pasirinkti?

Ar važiuoti hibridiniu automobiliu yra ne taip smagu?