MODELIS „XE SV PROJECT 8“

Galingiausias „Jaguar“ automobilis metė iššūkį Niurburgo lenktynių trasai „Nordschleife“.

GALINGIAUSIAS „JAGUAR“ AUTOMOBILIS

Modelis „Project 8“ su 600 AG 5,0 l darbinio tūrio V8 varikliu su mechanine pripūtimo sistema yra galingiausias įprastoms eismo sąlygoms pritaikytas „Jaguar“ automobilis. Visame pasaulyje bus pagaminta vos 300 šio modelio automobilių, kurių kiekvienas rankomis bus surenkamas SVO techniniame centre, esančiame Vorikšyre (Anglijoje). Galite rinktis dvivietę modelio versiją su įrangos paketu „Track Pack“ arba įprastoms eismo sąlygoms pritaikytą keturvietę modelio versiją. Visi šio modelio automobiliai gaminami su kairėje pusėje įtaisytu vairu. Modelio prototipai išbandyti įvairiose Europos trasose, iš kurių žinomiausia – Niurburge esanti lenktynių trasa „Nordschleife“ (šiaurinė kilpa). Modelis „Project 8“ trasą „Nordschleife“ įveikė greičiausiai iš visų „Jaguar“ automobilių ir greičiau nei bet kuris kitas keturduris serijinės gamybos sedanas bei daugelis kitų gerai žinomų superautomobilių.

PRIEKIS

TECHNINĖS SAVYBĖS IR NAŠUMAS

TECHNINĖS SAVYBĖS IR NAŠUMAS

Modelyje „Project 8“, suprojektuotame būti įspūdingiausiu pasaulyje sportiniu sedanu, įtaisyta sportinių automobilių įkvėpta pakabos sistema ir pagerinta visų varančiųjų ratų sistema, kurios užtikrina neprilygstamą važiavimą ir manevringumą. Lankstais tvirtinami amortizatoriai užtikrina geresnę amortizaciją ir suteikia galimybę rinktis iš dviejų važiuoklės aukščių – įprastoms eismo sąlygoms pritaikyto ir 15 mm žemesnio, pritaikyto lenktynių trasai.
VARIKLIS SU MECHANINE PRIPŪTIMO SISTEMA. ALIUMININĖ KONSTRUKCIJA

VARIKLIS SU MECHANINE PRIPŪTIMO SISTEMA. ALIUMININĖ KONSTRUKCIJA

Automobilyje įtaisytas legendinis „Jaguar“ V8 variklis su mechanine pripūtimo sistema. Visgi greičiui ir jaudinančiam važiavimui įtakos turi ne tik variklio galingumas. Siekiant užtikrinti minimalų automobilio svorį, gamintojo „Jaguar“ sukurta itin lengva aliumininė konstrukcija derinama su modelyje „Project 8“ gausiai naudojamomis anglies pluošto detalėmis – variklio dangčiu, buferiais, sparnais, apatiniais šoniniais apvadais, priekiniu oro kreiptuvu ir galiniu aerodinaminiu aptaku.

IŠSKIRTINĖS SAVYBĖS

GALINIS APTAKAS

GALINIS APTAKAS

Modelio „Project 8“ kėbulo dizainas buvo iš esmės pagerintas siekiant užtikrinti puikias jo aerodinamines savybes, itin svarbias 200 mph greitį galinčiam išvystyti automobiliui. Automobilyje įtaisytas naujojo dizaino reguliuojamas gilus priekinis oro kreiptuvas, galinis difuzorius ir didelis reguliuojamas galinis aerodinaminis aptakas. Aptako atakos kampas gali būti tiksliai sureguliuojamas, siekiant sumažinti aerodinaminį pasipriešinimą arba padidinti prispaudžiamąją jėgą (pasiekus 186 mph greitį, prispaudžiamoji jėga siekia iki 122 kg).
STABDŽIAI

STABDŽIAI

V8 variklis su mechanine pripūtimo sistema ir itin lengvas kėbulas užtikrina įspūdingą 200 mph greitį, tačiau itin galingame automobilyje taip pat svarbūs ir patikimi stabdžiai. Palyginti su kitais „Jaguar“ automobiliais, modelyje „Project 8“ sumontuoti didžiausi ir technologine prasme pažangiausi stabdžiai – 400 mm skersmens anglies keramikos diskai ir itin didelės 6 stūmoklių priekinės stabdžių apkabos. Ši stabdžių sistema yra itin lengva ir sveria vos 18 kg.
NENUTRŪKSTAMAS SUKIBIMAS SU KELIO DANGA

NENUTRŪKSTAMAS SUKIBIMAS SU KELIO DANGA

Visų varančiųjų ratų sistema užtikrina puikią automobilio reakciją, sukibimą su kelio danga ir manevringumą. Joks kitas „Jaguar“ automobilis neturi savyje tiek gyvybingumo. Dviejų durų superautomobilis varomas galiniais ratais. Be kitų išmaniosios transmisijos dinamikos (angl. Intelligent Driveline Dynamics) programine įranga valdomų komponentų, automobilyje taip pat įtaisytas elektroninis aktyvusis diferencialas. Siekiant išskirtinio efektyvumo, unikaliai suderintoje modelio „Project 8“ adaptyviosios dinamikos sistemoje numatytas naujas lenktyninis režimas „Track Mode“.
LENKTYNINĖS SĖDYNĖS

LENKTYNINĖS SĖDYNĖS

Dvivietėje trasai labiau pritaikytoje modelio „Project 8“ versijoje įtaisytos anglies pluošto lenktyninės sėdynės. Sėdynėse įtaisyti keturių fiksavimo taškų saugos diržai. Galinių sėdynių zonoje įtaisytas saugos diržų fiksavimo rėmas. Įprastoms eismo sąlygoms pritaikytoje modelio „Project 8“ versijoje įtaisytos keturios sėdynės, aptrauktos „Ebony“ spalvos oda su kontrastingos „Oyster“ spalvos siūlėmis. Priekyje įtaisytos itin lengvos, specialaus dizaino, „Performance“ stiliaus sėdynės su magnio lydinio rėmu.
PRITAIKYTAS PAGAL JŪSŲ POREIKIUS

PRITAIKYTAS PAGAL JŪSŲ POREIKIUS

Siūlomos 3 standartinės modelio „Project 8“ spalvos, taip pat penkios papildomai užsakomos spalvos iš „SVO Premium“ paletės. Norėdami įsigyti išties išskirtinį automobilį, galite rinktis „SVO Bespoke“ komplektaciją. Ši komplektacija leidžia rinktis iš papildomų 10 000 kėbulo ir akcentų spalvų, užsisakyti pagal individualų užsakymą gaminamus lenktyninius lipdukus, dažytas diskinių stabdžių apkabas, specialią puošybinę lentelę ir kt.
RATAI

RATAI

Itin lengvi specialaus dizaino kaltiniai lengvojo lydinio ratlankiai yra tvirtesni ir lengvesni nei įprasti lieti lengvojo lydinio ratlankiai bei pasižymi puikiomis techninėmis savybėmis. Dėl išskirtinio ratlankių dizaino oro pasipriešinimas sumažėja 7 punktais, o specialiai sukurtos „Michelin Sport Cup 2“ padangos užtikrina puikų sukibimą su kelio danga ir komfortą, taigi tinka važiuoti ir įprastais keliais, ir lenktynių trasoje.

ĮSPŪDINGA 600 AG GALIA

Modelis „Project 8“ yra greičiausias iki šiol „Jaguar“ pagamintas sedanas. Automobilyje įtaisytas 5,0 l darbinio tūrio V8 variklis su mechanine pripūtimo sistema generuoja 600 AG ir 700 Nm sukimo momentą, taigi yra galingiausias įprastoms eismo sąlygoms skirtuose „Jaguar“ automobiliuose sumontuotas variklis. Didžiausias šio modelio greitis yra 200 mph, o nuo 0 iki 60 mph jis įsibėgėja vos per 3,3 sekundės. Automobilyje įrengta 8 pavarų mechaninė transmisija leidžia perjungti pavaras vos per 0,2 sekundės – greičiau nei akimirksniu.