JAGUAR F‑PACE
SPECIFIKACIJOS

F-PACE
P400e AWD AUTO PHEV
F-PACE S

F-PACE S

P400e AWD AUTO PHEV

TECHNINĖS SAVYBĖS
DEGALŲ NAUDOJIMO EFEKTYVUMAS
VAROS SISTEMA
MASĖ
MATMENYS
SALONO AUKŠTIS
ERDVĖS KOJOMS PLOTIS
BAGAŽINĖS TALPA
PROŠVAISA
POSŪKIO SPINDULYS

ELEKTRINIU REŽIMU NUVAŽIUOJAMAS ATSTUMAS

53 (33)

km (mylios)††

(Iki) Modelis F-PACE su P400e varikliu

IŠMETAMO CO2 KIEKIS

49g/km††


(Nuo) Modelis F-PACE su P400e varikliu

DEGALŲ SĄNAUDOS

2,2 (128,4)††


(Nuo, l/100 km)(Iki, mpg) Modelis F-PACE su P400e varikliu

BAGAŽINĖS TALPA

1842

litrai✦

Modelis F-PACE su P250 varikliu

SKAITYKITE DAUGIAU

MODELIS „F-PACE SVR“

MODELIS „F-PACE SVR“

Modelio versija F-PACE SVR su 5,0 l darbinio tūrio V8 varikliu su mechanine pripūtimo sistema išvysto didžiausią 286km/h greitį ir yra efektyviausias automobilių gamintojo „Jaguar“ miesto visureigis.
ŠIOS MODELIO VERSIJOS SAVYBĖS
ĮKRAUNAMIEJI HIBRIDINIAI AUTOMOBILIAI

ĮKRAUNAMIEJI HIBRIDINIAI AUTOMOBILIAI

Įkraunamasis hibridinis miesto visureigis F-PACE ne tik padės sumažinti išlaidas degalams, bet ir neterš aplinkos važiuojant elektriniu režimu.
SUŽINOKITE DAUGIAU
APŽVALGA

APŽVALGA

Sužinokite daugiau informacijos apie išskirtines visureigio F-PACE savybes.
APŽVALGA
MODELIO „JAGUAR F-PACE“ VERSIJOS

MODELIO „JAGUAR F-PACE“ VERSIJOS

Čia galite peržiūrėti visas modelio versijas.
PERŽIŪRĖKITE MODELIO VERSIJAS

Pateikti skaitiniai duomenys yra oficialių bandymų, gamintojo atliktų pagal naujojo Europos vairavimo ciklo metodiką (NEDC2) ir ES teisės aktus, rezultatai, gauti esant visiškai įkrautai baterijai. Tik palyginimo tikslais. Rezultatai, gauti realiomis sąlygomis, gali skirtis. Išmetamo CO2 kiekio, degalų sąnaudų, sunaudojamo energijos kiekio ir galimo nuvažiuoti atstumo vertėms įtakos turi tokie veiksniai kaip vairavimo stilius, aplinkos sąlygos, apkrova, sumontuoti ratlankiai ir priedai. NEDC2 rezultatai apskaičiuojami naudojant vyriausybės patvirtiną formulę ir WLTP rezultatus, kurie būtų buvę naudojami apskaičiuojant rezultatus pagal senąją NEDC metodiką. Gavus šiuos rezultatus, galima apskaičiuoti taikomus mokesčius.

†† Pateikti skaitiniai duomenys yra oficialių bandymų, gamintojo atliktų pagal ES teisės aktus, rezultatai, gauti esant visiškai įkrautai baterijai. Tik palyginimo tikslais. Rezultatai, gauti realiomis sąlygomis, gali skirtis. Išmetamo CO2 kiekio, degalų sąnaudų, sunaudojamo energijos kiekio ir galimo nuvažiuoti atstumo vertėms įtakos turi tokie veiksniai kaip vairavimo stilius, aplinkos sąlygos, apkrova, sumontuoti ratai ir priedai, pasirinktas maršrutas bei baterijos būklė. Elektriniu režimu nuvažiuojamo atstumo vertės nustatytos važiuojant serijine transporto priemone standartiniu maršrutu.

Kartu su elektriniu varikliu.

Su 75 kg sveriančiu vairuotoju, pilnais reikiamų skysčių bakeliais ir 90 % užpildytu degalų baku.

Su pilnais reikiamų skysčių bakeliais ir 90 % užpildytu degalų baku.

Sausosios medžiagos tūris: matuojamas naudojant Vokietijos automobilių pramonės asociacijos (VDA) reikalavimus atitinkančius kietuosius blokelius (200 mm x 50 mm x 100 mm). Tūris matuojamas iki lubų. Bagažinės įranga ir bendra bagažo erdvė skiriasi, priklausomai nuo automobilio specifikacijų (modelio versijos ir varos sistemos), konkrečios rinkos bei pasirinkto atsarginio rato varianto.

Skystosios medžiagos tūris: matuojamas imituojant, kad bagažo erdvė yra pripildyta skysčiu. Tūris matuojamas iki lubų. Bagažinės įranga ir bendra bagažo erdvė skiriasi, priklausomai nuo automobilio specifikacijų (modelio versijos ir varos sistemos), konkrečios rinkos bei pasirinkto atsarginio rato varianto.

Nurodoma automobilių su standartinėmis specifikacijomis masė. Papildomai užsakoma įranga didina automobilio masę.