AUTOMOBILIS SU NAUJU DYZELINIU VARIKLIU, BENZININIU VARIKLIU AR ELEKTRINIS AUTOMOBILIS?

Mūsų siūlomi benzininiai ir naujieji dyzeliniai varikliai yra švariausi bei efektyviausi nei kiti bet kada anksčiau mūsų pagaminti varikliai. Mūsų naujoji elektrinė varos sistema yra automobilių pramonės ateitis. Kurį variantą rinksitės Jūs?

RENKATĖS JŪS

NAUJASIS DYZELINIS VARIKLIS

NAUJASIS DYZELINIS VARIKLIS

Naujos kartos dyzeliniai „Jaguar“ varikliai aplinką teršia daug mažiau nei kiti iki šiol pagaminti šio automobilių gamintojo varikliai. Be to, jie taupiau naudoja degalus ir generuoja sukimo momentą, kurio pakaks net važiuojant bekele ar velkant. Puikiai suderintais techniniais parametrais pasižymintys varikliai tarnaus itin ilgai.
MIESTO VISUREIGIS SU BENZININIU VARIKLIU

MIESTO VISUREIGIS SU BENZININIU VARIKLIU

Dinamišką ir paslankų valdymą užtikrinantys naujosios kartos benzininiai varikliai nenuvils tų, kurie tikisi legendinio „Jaguar“ automobiliams būdingo valdymo jautrumo kelyje. Be to, jie užtikrina mažesnes degalų sąnaudas ir išmetamo CO2kiekį.
ELEKTRINIS AUTOMOBILIS

ELEKTRINIS AUTOMOBILIS

Modernios visiškai elektrinės mūsų siūlomos varos sistemos užtikrina puikias eksploatacines automobilio savybes, visiškai neteršiant aplinkos. Dviem elektros varikliais varomi automobiliai su akumuliatoriumi, įkraunamu naudojant regeneracinę stabdžių sistemą ir automobilyje įtaisytą įkrovimo lizdą, yra svaiginanti „Jaguar“ ateitis.

PAGRINDINIAI AUTOMOBILIO SU NAUJU DYZELINIU VARIKLIU, BENZININIU VARIKLIU IR ELEKTRINIO AUTOMOBILIO PRIVALUMAI

MAŽAS IŠMETAMO CO<sub>2</sub> KIEKIS

MAŽAS IŠMETAMO CO2 KIEKIS

Naujos kartos dyzeliniai „Jaguar“ varikliai išskiria 20 proc. mažiau CO2 ,nei benzininiai varikliai. Tiesą sakant, nuo 2002 m. pirkėjai, pasirink+D18:D34 automobilius su dyzeliniais varikliais, „sutaupė“ beveik 3 milijonus tonų CO22, t. y. būtent tiek šių dujų nebuvo išmesta į aplinką.
ATITINKA IŠMETAMŲJŲ TERŠALŲ KIEKIO REIKALAVIMUS PAGAL STANDARTĄ EU6d-TEMP IR MATUOJANT REALIOMIS VAŽIAVIMO SĄLYGOMIS

ATITINKA IŠMETAMŲJŲ TERŠALŲ KIEKIO REIKALAVIMUS PAGAL STANDARTĄ EU6d-TEMP IR MATUOJANT REALIOMIS VAŽIAVIMO SĄLYGOMIS

Naujos kartos „Jaguar“ dyzeliniai varikliai atitinka išmetamųjų teršalų kiekio reikalavimus ne tik pagal standartą EU6d-TEMP, bet ir matuojant realiomis važiavimo sąlygomis (RDE), taigi sėdę prie tokio automobilio vairo aplinką teršite daug mažiau. Be to, automobilių su šiais varikliais savininkams netaikomas transporto mokestis, nustatytas itin mažos taršos zonoje Londone (ULEZ).
MAŽESNIS IŠMETAMŲ AZOTO OKSIDŲ (NO<sub>x</sub>)

MAŽESNIS IŠMETAMŲ AZOTO OKSIDŲ (NOx)

Nuo 2015 m. rugsėjo mėn. visuose dyzeliniuose „Jaguar“ modeliuose diegiama pažangioji selektyviosios katalizinės redukcijos (SCR) sistema, skirta išmetamiesiems teršalams valyti (t. y. „AdBlue“), kuri padeda stipriai sumažinti išmetamų NOxkiekį.
DIDESNIS DEGALŲ NAUDOJIMO EFEKTYVUMAS

DIDESNIS DEGALŲ NAUDOJIMO EFEKTYVUMAS

Dyzeliniai varikliai sunaudoja maždaug 20 proc. mažiau degalų negu jų benzininiai varžovai. Taigi, jei per metus įprastai nuvažiuojate 12 000 mylių (20 000 km) ar daugiau, tikėtina, kad šis variklis jums bus tinkamiausias.
ATITINKA IŠMETAMO TERŠALŲ KIEKIO REIKALAVIMUS PAGAL STANDARTĄ „EU6D-TEMP“ IR MATUOJANT REALIOMIS VAŽIAVIMO SĄLYGOMIS

ATITINKA IŠMETAMO TERŠALŲ KIEKIO REIKALAVIMUS PAGAL STANDARTĄ „EU6D-TEMP“ IR MATUOJANT REALIOMIS VAŽIAVIMO SĄLYGOMIS

Naujos kartos „Jaguar“ benzininiai varikliai atitinka išmetamųjų teršalų kiekio reikalavimus ne tik pagal standartą EU6d-TEMP, bet ir matuojant realiomis važiavimo sąlygomis (RDE), taigi sėdę prie tokio automobilio vairo aplinką teršite daug mažiau. Be to, automobilių su šiais varikliais savininkams netaikomas transporto mokestis, nustatytas itin mažos taršos zonoje Londone (ULEZ).
DINAMIŠKO VAIRAVIMO PATIRTIS

DINAMIŠKO VAIRAVIMO PATIRTIS

„Jaguar“ benzininiai varikliai užtikrina sklandų ir jautrų galios paskirstymą, taigi leidžia mėgautis itin dinamišku vairavimu. Puikias šio variklio eksploatacines savybes papildo malonus garsas, skleidžiamas važiuojant bet kokiu greičiu.
MAŽAS IŠMETAMAS KIETŲJŲ DALELIŲ KIEKIS

MAŽAS IŠMETAMAS KIETŲJŲ DALELIŲ KIEKIS

Mūsų naujausiuose benzininiuose varikliuose įtaisyti itin veiksmingi filtrai, kuriuose sulaikomos ir kaupiamos itin smulkios kietosios dalelės, esančios išmetamosiose dujose. Tai padeda sumažinti pro išmetimo vamzdį į aplinką patenkančių teršalų kiekį.
MAŽESNĖS IŠANKSTINĖS IŠLAIDOS

MAŽESNĖS IŠANKSTINĖS IŠLAIDOS

Nors dyzeliniai varikliai paprastai taupiau naudoja degalus, tačiau lygiaverčiams automobiliams su benzininiais varikliais reikia mažesnių pradinių investicijų, todėl neretai pastarieji yra geresnis pasirinkimo variantas vairuotojams, važiuojantiems mažesnius atstumus.
NETERŠIA APLINKOS

NETERŠIA APLINKOS

Neišmetę į aplinką CO2, su visiškai įkrauta modelio „Jaguar I-PACE“ baterija nuvažiuosite iki 292 mylių, taigi galėsite džiaugtis mažesnėmis degalų sąnaudomis ir neteršite aplinkos. Kasmet vis daugiau elektros energijos pagaminama naudojant atsinaujinančius energijos išteklius, taigi ilgainiui modelis „Jaguar I-PACE“ tik dar labiau padės prisidėti prie aplinkos tausojimo.
PATOGUMAS IR PASIEKIAMUMAS

PATOGUMAS IR PASIEKIAMUMAS

Daugelyje miestų elektrinių automobilių savininkams leidžiama važiuoti eismo juostomis, kuriomis kitų transporto priemonių eismas yra draudžiamas, ir statyti automobilius riboto eismo zonose. Be to, elektrinių automobilių savininkams netaikomi su išmetamaisiais teršalais susiję mokesčiai.
VYRIAUSYBĖS NUMATYTOS SKATINIMO PRIEMONĖS

VYRIAUSYBĖS NUMATYTOS SKATINIMO PRIEMONĖS

Elektrinių automobilių savininkai gali naudotis vyriausybės, vietos valdžios ir įmonių numatytomis lengvatomis, kuriomis skatinama pereiti prie mažiausiai aplinką teršiančių varos sistemų. Viena iš galimų skatinimo priemonių – gerokai mažesni elektriniams automobiliams taikomi mokesčiai.
MAŽOS EKSPLOATACINĖS IŠLAIDOS

MAŽOS EKSPLOATACINĖS IŠLAIDOS

Elektros energijos kaina yra santykinai maža, todėl su visiškai elektriniu automobiliu keliauti yra pigiau. Be to, elektrinėse varos sistemose yra mažiau judamųjų dalių, todėl jas daug pigiau eksploatuoti.
EFEKTYVIAUSI MŪSŲ IKI ŠIOL PAGAMINTI VARIKLIAI

EFEKTYVIAUSI MŪSŲ IKI ŠIOL PAGAMINTI VARIKLIAI

„Ingenium“ – tai automobilių gamintojo „Jaguar Land Rover“ suprojektuoti varikliai, užtikrinantys neprilygstamą efektyvumą, rafinuotumą ir ekonomiją. Pažangiosiomis technologijomis pagrįsti aliumininiai „Ingenium“ varikliai pasižymi įspūdinga galia ir neįtikėtina degalų ekonomija.
BENZININIAMS IR DYZELINIAMS VARIKLIAMS SKIRTA KRITIKA

BENZININIAMS IR DYZELINIAMS VARIKLIAMS SKIRTA KRITIKA

Kodėl dyzeliniai varikliai vis dažniau kritikuojami? Kokios įtakos įstatymų pakeitimai turės jūsų kasdienėms kelionėms? Sužinokite daugiau informacijos apie šiuos du visame pasaulyje populiariausius variklių tipus.

DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

OPEN ALL
Kas yra varos sistema?
Kiek laiko užtrunka įkrauti elektrinį automobilį?
Kokį atstumą nuvažiuoja įkrautas elektrinis automobilis?
Kuo dyzelinis automobilis yra pranašesnis už benzininį?
Kaip „Jaguar Land Rover“ pavyko sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį?
Ar dyzeliniai varikliai neteršia aplinkos?
Kas yra dyzelinių variklių kietųjų dalelių filtras (DPF) ir kodėl jis yra svarbus?

RASKITE JUMS TINKAMIAUSIĄ „JAGUAR“ AUTOMOBILĮ

Ar norėtumėte pritaikyti „Jaguar“ automobilį pagal savo gyvenimo būdą, vairavimo stilių ir finansines galimybes? Tiesiog išsirinkite labiausiai patikusį modelį ir leiskitės į kelionę su naujuoju „Jaguar“ automobiliu.

*EV režimo rezultatai nustatyti važiuojant serijine transporto priemone standartiniu maršrutu. Vien elektra nuvažiuojamas atstumas gali skirtis, priklausomai nuo automobilio ir baterijos būklės, realaus maršruto, aplinkos sąlygų ir vairavimo stiliaus.
Pateikti skaitiniai duomenys yra oficialių bandymų, gamintojo atliktų pagal ES teisės aktus, rezultatai. Tik palyginimo tikslais. Rezultatai, gauti realiomis sąlygomis, gali skirtis. CO2kiekis ir degalų sąnaudos gali skirtis, priklausomai nuo sumontuotų ratų tipo ir papildomai užsakomos įrangos. WLTP yra naujoji oficiali ES bandymų metodika, leidžianti apskaičiuoti standartines lengvųjų automobilių degalų sąnaudas ir išmetamo CO2kiekį. Taikant šią metodiką, apskaičiuojamos degalų ir energijos sąnaudos, automobiliu su pilnu degalų baku įveikiamas atstumas ir išmetamų teršalų kiekis. Jos paskirtis – padėti nustatyti vertes, artimas automobilio eksploatavimo realiomis sąlygomis vertėms. Transporto priemonių bandymams yra naudojama papildoma įranga, taikoma sudėtingesnė bandymo procedūra ir vairavimo sąlygos.