LENKTYNIŲ DNR

Inovacijos yra lenktynių gyvybės šaltinis, kuris persmelkia turtingą „Jaguar“ automobilių sporto istoriją. Dešimtmečiais tobulinome tai, kas tik įmanoma lenktynių trasoje, kad galėtume tai pasiūlyti ir jums kelyje.
LENKTYNIŲ DNR

Ilgametė ir spalvinga patirtis automobilių sporto srityje nulėmė „Jaguar“ kuriamų modelių evoliuciją. Mūsų dalyvavimas „Formulės E“ lenktynėse leis toliau puoselėti šį palikimą ir nubrėš mūsų ateities elektromobilių tobulinimo gaires.

MŪSŲ LENKTYNINIAI AUTOMOBILIAI

JAGUAR XK120

JAGUAR XK120

Data: 1948–1954
Didžiausias greitis: 124,6 mph / 200,5 km/h
Variklio darbinis tūris: 3442 cc / 201 ci
Galia: 160 bhp / 119 kW
Faktas: „Jaguar XK120“ šio modelio pasirodymo metu buvo pats greičiausias pasaulyje serijinės gamybos automobilis.
JAGUAR C-TYPE

JAGUAR C-TYPE

Data: 1951–1953
Didžiausias greitis: 144 mph / 231,7 km/h
Variklio darbinis tūris: 3442 cc / 201 ci
Galia: 207 bhp / 154 kW
Faktas: Modelio „C-Type“ diskiniai stabdžiai tapo automobilių pramonės standartu.
JAGUAR D-TYPE

JAGUAR D-TYPE

Data: 1954–1957
Didžiausias greitis: 162 mph / 260,7 km/h
Variklio darbinis tūris: 3442 cc / 210 ci
Galia: 250 bhp / 186 kW
Faktas: Modelis „D-Type“ padėjo pelnyti pergales 1955-ųjų, 1956-ųjų ir 1957-ųjų metų „Le Mans“ lenktynėse.
JAGUAR XJS

JAGUAR XJS

Data: 1975–1996
Didžiausias greitis: 153 mph / 246,2 km/h
Variklio darbinis tūris: 4235 cc / 258 ci
Galia: 285 bhp / 212 kW
Faktas: Modelis XJS padėjo iškovoti nugalėtojų titulą 1983-iųjų metų „Spa 24 Hours“ lenktynėse.
JAGUAR XJR

JAGUAR XJR

Data: 1983–1991
Didžiausias greitis: 229 mph / 368,2 km/h
Variklio darbinis tūris: 6995 cc / 426 ci
Galia: 750 bhp / 559 kW
Faktas: Modelis „XJR-12“ 1990-ųjų metų „Le Mans“ lenktynėse padėjo laimėti pirmąją ir antrąją vietas.
JAGUAR „Formula 1“: „R2“ ir „R3“

JAGUAR „Formula 1“: „R2“ ir „R3“

Data: 2000–2004
Didžiausias greitis: 194 mph / 312,2 km/h
Variklio darbinis tūris: 2 998 cc / 464 ci
Galia: 770 bhp / 574 kW
Faktas: Eddui Irvine’ui ir Markui Webberiui buvo patikėtas „Jaguar F1“ komandos vairas.
JAGUAR „Formula E I-TYPE 1“

JAGUAR „Formula E I-TYPE 1“

Data: 2016–2017
Didžiausias greitis: apribotas iki 140 mph / 225,3 km/h
Variklio darbinis tūris: N/T
Galia: 200 kW arba 270 bhp
Faktas: 3-iajame „Formula E“ sezone (2016–2017 m.) „Jaguar“ komanda grįžo į trasą.
JAGUAR „Formula E I-TYPE 2“

JAGUAR „Formula E I-TYPE 2“

Data: 2017–2018
Didžiausias greitis: apribotas iki 140 mph / 225,3 km/h
Variklio darbinis tūris: N/T
Galia: 200 kW arba 270 bhp
Faktas: „Jaguar“ komanda savo pirmąją vietą nugalėtojų trejetuke ir pirmąją „Pole“ poziciją užsitikrino 4-ajame „Formula E“ sezone (2017–2018 m.) su lenktynių automobiliu I‑TYPE 2.
JAGUAR „Formula E I-TYPE 3“

JAGUAR „Formula E I-TYPE 3“

Data: 2018–2019
Didžiausias greitis: 156 mph / 250 km/h
Akumuliatoriaus darbinis tūris: 52 kWh
Galia: 250 kW arba 335 bhp
Faktas: Pirmąją komandos pergalę „Formula E“ čempionate lenktyninis automobilis „Jaguar I-TYPE 3“ atnešė 2019 metais Romoje vykusiose „E-Prix“ lenktynėse. Tai buvo pirmoji „Jaguar“ automobiliu laimėta tarptautinio lygio pergalė nuo 1991 m.
JAGUAR „Formula E I-TYPE 4“

JAGUAR „Formula E I-TYPE 4“

Data: 2019–2020
Didžiausias greitis: 174 mph / 280 km/h
Akumuliatoriaus darbinis tūris: 52 kWh
Galia: 250 kW arba 335 bhp
Faktas: Lenktyninis automobilis „Jaguar I-TYPE 4“, pasižymintis lengviausia ir našiausia „Jaguar Racing“ inžinierių kada nors sukurta varos sistema, nuskynė pergalę Meksike ir užsitikrino „Pole“ poziciją bei vietą pirmajame trejetuke Santjage vykusiose lenktynėse.

SVARBIAUSI ĮVYKIAI IR PASIEKIMAI MŪSŲ LENKTYNIŲ ISTORIJOJE

JAGUAR XK120

JAGUAR XK120

1948–1954 m.: SILVERSTONE ir LE MANS

Naujasis modelis XK120, naudotas kaip revoliucingojo „Jaguar XK“ variklio bandymo platforma, buvo įvertintas kaip greičiausias pasaulyje serijinės gamybos sportinis automobilis. 1949 m. sportinis automobilis XK120 pasirodė „Silverstone“ trasoje, o po metų net trys XK120 automobiliai debiutavo „Le Mans“ lenktynėse. Tai buvo naujos automobilių lenktynių eros pradžia.
JAGUAR C‑TYPE

JAGUAR C‑TYPE

1951–1953 m.: LE MANS

1951 m. orlaivių inžinierius Malcolmas Sayeris prisijungė prie „Jaguar“ komandos, kartu su savimi atsinešdamas oreivystės srities žinių bagažą ir darbo discipliną. Sportinis automobilis „C-Type“ – pirmasis jo bendradarbiavimo su „Jaguar“ komanda rezultatas – atnešė pergalę „Le Mans“ lenktynėse, o antrojo automobilio vairuotojas Stirlingas Mossas pagerino trasos rekordą. 1953 m. sportinis automobilis „C-Type“ dar kartą padėjo pelnyti pergalę „Le Mans“ lenktynėse ir užsitikrinti tris iš keturių aukščiausių vietų.
JAGUAR D‑TYPE

JAGUAR D‑TYPE

1954–1957 m.: LE MANS

Prastas oras sutrukdė sportiniam automobiliui „D-Type“ pergalingai finišuoti 1954-ųjų „Le Mans“ lenktynėse, net ir išvysčius neįtikėtiną greitį, siekusį 170 mylių per valandą. Vis dėlto patobulintas šio automobilio modelis sugrįžo su nauja jėga, pelnęs pergales 1955 m. ir 1956 m., o 1957-ųjų lenktynėse jis padėjo laimėti penkias iš šešių aukščiausių vietų. Sportinis automobilis „D-Type“ iki šiol yra laikomas vienu sėkmingiausių kada nors sukurtų lenktyninių automobilių.
JAGUAR XJS

JAGUAR XJS

1975–1996 m.: ETCC ir SPA 24 HOURS

1982 m. Didžiosios Britanijos lenktynininkas Tomas Walkinshaw, plevėsuodamas „TWR“ vėliava, padėjo V12 XJS komandai patekti į Europos kėbulinių automobilių čempionatą ir jame iškovojo kelias pergales. Walkinshaw triumfavo ir 1984-ųjų ETCC pilotų čempionate. Tais pačiais metais jis laimėjo prestižines „Spa 24 Hours“ lenktynes.
JAGUAR XJR-9

JAGUAR XJR-9

1983–1991 m.: DAYTONA 24 HOURS ir LE MANS

XJR automobiliai su uždara kabina pademonstravo neįtikėtinus rezultatus ilgųjų distancijų trasose. Tai ypač pasakytina apie 1988-ųjų modelį XJR-9. Šiuo V12 variklio varomu automobiliu pavyko pasiekti pergalę „Daytona 24 Hours“ ir „Le Mans“ lenktynėse, kur pilotas Martinas Brundle’as ir „Jaguar“ komanda atitinkamai pelnė pilotų ir gamintojų čempionatų nugalėtojų titulus.
JAGUAR Nuo „R1“ iki „R5“

JAGUAR Nuo „R1“ iki „R5“

2000–2004 m.: FORMULA 1

„Jaguar“ komanda sėkmingai pasirodė „Formula 1“ čempionatuose, buvusiam „Ferrari“ komandos vairuotojui Eddie’ui Irvine’ui per visą tą laiką, kai jis priklausė šiai komandai, pelnius daugybę podiumo pergalių. Su šia komanda taip pat treniravosi garsus australų vairuotojas Markas Webberis. Tuo metu automobilių gamintojui „Ford“ priklausęs „Jaguar“ sukūrė tris „Cosworth V10 “ variklio varomus automobilius.
JAGUAR I‑TYPE 1

JAGUAR I‑TYPE 1

2016 m.: FORMULA E

„Jaguar Racing“ komanda, įkvėpta „Jaguar“ palikimo automobilių sporte bei padedama garsių lenktynių inžinierių komandos ir itin talentingų mechanikų, užtikrintai ir veržliai išvažiavo į „Formula E“ trasą su puikiuoju sportiniu automobiliu I-TYPE 1.
JAGUAR I-TYPE 2

JAGUAR I-TYPE 2

2017 m.: FORMULA E

Pristačiusi naująjį modelį I-TYPE 2, „Jaguar Racing“ komanda turėjo sėkmingiausią „Formula E“ sezoną savo istorijoje, daugybę kartų finišavusi pirmajame dešimtuke. Specialiai sudėtingoms miesto trasoms sukurtas modelis I-TYPE 2 iki 100 km/h (60 mylių per valandą) gali įsibėgėti per 2,9 sekundės, o jo variklio galia siekia 200 kW (270 bhp).
JAGUAR I-TYPE 3

JAGUAR I-TYPE 3

2018–2019 m.: FORMULA E

Sportinis automobilis „Jaguar I-TYPE 3“, vairuojamas naujazelandiečio Mitcho Evanso, 2019 m. balandį Romoje vykusiose „E-Prix“ lenktynėse „Panasonic Jaguar Racing“ komandai atnešė istorinį laimėjimą – pirmąją „ABB FIA Formula E“ pergalę komandos istorijoje ir pirmąją „Jaguar“ komandos tarptautinę pergalę automobilių sporte nuo 1991-ųjų.
JAGUAR I-TYPE 4

JAGUAR I-TYPE 4

2019–2020 m.: FORMULA E

Lengviausia ir našiausia „Jaguar Racing“ inžinierių kada nors sukurta varos sistema pasižymintis lenktyninis automobilis „Jaguar I-TYPE 4“ gali išvystyti iki 280 km/h greitį. Šis modelis padėjo užtikrintai iškovoti pergalę Meksike ir užsitikrinti „Pole“ poziciją bei vietą pirmajame trejetuke Santjage vykusiose lenktynėse. Sezoną užbaigė šešerios devynias dienas trukusios kvapą gniaužiančios lenktynės, kurios įvyko uždaroje istorinio Berlyno Tempelhofo oro uosto trasoje. Čempionato komandinėje įskaitoje „Panasonic Jaguar Racing“ komandai pavyko iškovoti P7 poziciją.
Jaguar I-TYPE 5

Jaguar I-TYPE 5

2021–2022 – FORMULA E

„Jaguar I-TYPE 5“ naudojo pažangią elektrinę pavaros sistemą, „Jaguar Racing“ inžinierių sukurtą daugiausia dėmesio skiriant efektyvumo didinimui ir svorio mažinimui. 2022 m. sezone „Jaguar I-TYPE 5“ iškovojo keturias pergales, septynis kartus pelnė vietas ant nugalėtojų pakylos ir laimėjo vieną „pole“ poziciją Monake, o Mitchas Evansas pateko į istoriją, išplėšęs dvigubą pergalę Romoje.
Jaguar I-TYPE 6

Jaguar I-TYPE 6

2023-2024 – FORMULA E

„Jaguar I-TYPE 6“ yra pažangiausias elektrinis „Jaguar“ lenktyninis automobilis. Tai yra pirmasis „FIA Formula E“ automobilis, turintis tiek priekinę, tiek galinę jėgos pavaras, dėl kurių energijos regeneravimo pajėgumas išaugo du kartus ir buvo atsisakyta tradicinių galinių stabdžių. 2023 metų „ABB FIA Formula E“ pasaulio čempionate „Jaguar TCS Racing“ ekipa užėmė antrąją vietą, surinkusi 292 taškus, ir galėjo didžiuotis iškovotais 11 podiumų, keturiomis pergalėmis ir trimis „pole“ pozicijomis.

SKAITYKITE DAUGIAU

JAGUAR I-PACE

JAGUAR I-PACE

Iš lenktynių trasos į kelius: patirkite visiškai elektrinę „Jaguar I-PACE“ galią ir nuvažiuojamą atstumą.
LENKTYNIŲ KALENDORIUS IR ĮSKAITOS

LENKTYNIŲ KALENDORIUS IR ĮSKAITOS

Sekite „Jaguar TCS Racing“ ir 2024 metų „ABB FIA Formula E“ pasaulio čempionato naujienas.
LENKTYNĖS DĖL NAUJOVIŲ

LENKTYNĖS DĖL NAUJOVIŲ

Stulbinantis dizainas ir kvapą gniaužiantis veikimas. Sužinokite, kaip mūsų patirtis, įgyta ABB FlA Formula E pasaulio čempionate, perkelta į mūsų keliais važiuojančias elektrines transporto priemones.